Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript! [ ? ]

728x90 AdSpace

الاثنين، 3 يوليو 2017

شاهد ، عمرو أديب يسب مذيع “الجزيرة”: “إلا أمهات المصريين يا كلب” بكرا تتعلقو من رجليكو كلكو يا مرتزقه

الاثنين، 3 يوليو 2017


شاهد ، عمرو أديب يسب مذيع “الجزيرة”: “إلا أمهات المصريين يا كلب” بكرا تتعلقو من رجليكو كلكو يا مرتزقه ،،،

قال الإعلامي عمرو أديب: إن مذيع في قناة “الجزيرة”، سب أمهات المصريين، مضيفًا: “المذيع ده كان بيشتمني ومكنتش بركز معاه ولكنه يشتم أمهات المصريين لازم أقوله إن جزمة الأمهات دول برقبتك”.

وتابع أديب، خلال تقديمه برنامج “كل يوم”، المذاع على فضائية “on-e”، اليوم السبت: “أمهات المصريين دولاللي ضحوا بأولادهم عشان انت وأمك تعيش قبل ما تكون من المرتزقة”، محددا اسم الإعلامي وهو جمال ريان، منفعلا: “لازم تعتذر وهتعتذر يا كلب إلا أمهات المصريين يا كلب سيدك”.
وواصل: “بكره هتتعلقوا كلكم من رجيلكم يا مرتزقة ولازم البلد دي تجيب لنا حقنا من جمال ريان”، مستطردًا: “قطر شوية مرتزقة بيجيبوا كل حاجة من بره حتى المفتي بتاعهم ودي بلد مرتزقة وواحد بس مش عارفين تجبوه مرتزقة وهو أمير قطر”.

المصدر 




تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.
  • تعليق بلوجر
  • تعليق الفيسبوك

0 تعليقات:

إرسال تعليق

تم التقييم: شاهد ، عمرو أديب يسب مذيع “الجزيرة”: “إلا أمهات المصريين يا كلب” بكرا تتعلقو من رجليكو كلكو يا مرتزقه التقييم: 5 تم التقييم بواسطة: ramy
إلى أعلى